Χούμους με γιαούρτι (ρεβιθόπαστα)

Το χούμους είναι μια μεσανατολίτικη νοστιμιά, ωραία ως ορεκτικό ή ως μικρό γεύμα πάνω σε φρέσκο ή φρυγανισμένο ψωμάκι. Η αυθεντική συνταγή χρησιμοποιεί ταχίνι, που μαζί με τα υπόλοιπα υγιεινά συστατικά – ρεβίθια, λεμόνι, ελαιόλαδο, σκόρδο – δημιουργεί έναν άκρως υγιεινό συνδυασμό γεμάτο με πρωτεϊνες, φυτικές ίνες και βιταμίνες. Επειδή όμως το καλοκαίρι είναι καιρός για πιο ελαφριές γεύσεις, σας δίνω σήμερα μία εκδοχή πιο ελαφριά και δροσερή: χούμους με γιαούρτι!

Χούμους με γιαούρτι

  • Φτιάχνει 500 γραμμάρια – περίπου 1050 θερμίδες συνολικά
  • Χρόνος προετοιμασίας: 10 λεπτά

Υλικά:
  • μία κονσέρβα ρεβίθια (περίπου 425 γρ. καθαρό βάρος μαζί με το χυμό τους)
  • 1 μεγάλη ή 2 μικρές σκελίδες σκόρδο
  • 4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • χυμό από 1 λεμόνι
  • 1 κουταλιά της σούπας γεμάτη γιαούρτι στραγγιχτό
  • προαιρετικά: μπούκοβο ή άλλο είδος καυτερής πιπεριάς της αρεσκείας σας

Εκτέλεση:

Στραγγίζετε τα ρεβίθια αλλά κρατάτε το χυμό τους. Βάζετε όλα τα υλικά και λίγο από το χυμό στο μπλέντερ και αλέθετε μέχρι να γίνει μια παχύρρευστη πάστα. Αν το μείγμα είναι πολύ παχύ και δεν αλέθεται καλά προσθέτετε λίγο ακόμα από τον ρεβιθοζωμό. Σταματάτε να προσθέτετε όταν το μείγμα αποκτήσει την επιθυμητή πυκνότητα.

Αφήνετε για μερικές ώρες στο ψυγείο για να κρυώσει και να «δέσουν» οι γεύσεις. Το υγιεινό και δροσιστικό σας σνακ είναι έτοιμο! Μπορείτε να το σερβίρετε πασπαλίζοντας από πάνω με λίγη πάπρικα, γλυκιά ή καυτερή. Καλή όρεξη!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s