Μου μύρισε … ινδικό!

Δεν ξέρω τι παράξενες γευστικές λαχτάρες έχουν να αναφέρουν άλλες έγκυοι, πάντως εμένα οι επιθυμίες μου είναι πολύ συγκεκριμένες. Στην αρχή της εγκυμοσύνης μπορώ να φάω κυρίως αμυλούχες τροφές – ψωμί, ζυμαρικά, πατάτες, ρύζι. Ενώ κανονικά τρώω μετά μανίας ολικής αλέσεως προϊόντα, με το που μένω έγκυος με πιάνει μια απέχθεια προς αυτά και όσο πιο άσπρα, τόσο καλύτερα! Παθαίνω μια αλλεργία στα λαχανικά, και καταλήγω να τρώω μακαρόνια για εβδομάδες.

Μιαμ μιαμ, τσίλι!

Αυτή τη φορά με το που μπήκε το δεύτερο τρίμηνο μου ήρθε μια μανία για ινδικό φαγητό. Από τη μία φυσικά από οικονομικής πλευράς δεν μπορούμε να πηγαίνουμε στο εστιατόριο κάθε μέρα, από την άλλη δεν τα ξέρω τα εστιατόρια εδώ και δεν τα εμπιστευόμαι (αχ! πόσο μου λείπει το ινδικό ταχυφαγείο της Χαϊδελβέργης!) και τέλος δεν είμαι και στην καλύτερη φυσική κατάσταση, να μπορώ να μαγειρεύω περίπλοκα φαγητά, ώρες πάνω από την κουζίνα, χωρίς να κουράζομαι… Έτσι καταλήξαμε στο να αγοράζουμε βαζάκια ινδικές σάλτσες με τις οποίες μπορεί κανείς να φτιάξει ένα φαγητό κλάσης εστιατορίου προσθέτοντας κρεμμύδι, κοτόπουλο, πατάτες, ντομάτα και ρύζι. Τέλειο! Δεν υπερβάλλω, τρώω το ίδιο στυλ φαγητού τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, και μέχρι στιγμής δεν έχω δείξει σημάδια κορεσμού. Και παράλληλα δείχνω εκπληκτική αδιαφορία σε πιο εκλεπτυσμένα εδέσματα. Έχω χάσει τη μαγειρική μου ταυτότητα: από τα πλήρως φυσικά, 100% σπιτικά φαγητά και γλυκά έχω μεταπέσει στα έτοιμα (και ας μην αναφέρω εδώ πόσα χάμπουργκερ και πίτσες παρήγγειλα στο πρώτο τρίμηνο …).

Και η αγάπη μου προς τα καυτερά δεν έχει μετριαστεί καθόλου! Έτσι ο μπέμπης προβλέπω να είναι ήδη εθισμένος στο τσίλι από την εμβρυακή του ηλικία. Λέω μάλιστα να μαζέψω όλα τα βαζάκια να του τα δείχνω όταν μεγαλώσει: βλέπεις, αγάπη μου, όλα αυτά; Αντιστοιχούν στα 196 γεύματα ινδικού φαγητού που έφαγε η μαμά σου όσο ήταν έγκυος σε εσένα.

Ρύζι μπασμάτι: το καλύτερο συνοδευτικό για τα ασιατικά πιάτα. Λατρεία!

Και φυσικά οι ιδιοτροπίες δεν σταματούν εδώ. Θέλω απαραιτήτως τα πολύ λεπτά μακαρόνια (capellini) αντί για τα κανονικά σπαγγέτι. Τα θέλω τόσο απεγνωσμένα που φωνάζω στον άντρα μου αν μου φέρει άλλα. Θέλω μόνο άσπρο ψωμί του τοστ. Με ενοχλούν τα κρουασάν και τα μπριός γιατί είναι πολύ λιπαρά, δεν μπορώ να καταναλώσω πολλή ζάχαρη (μπλιαχ!) αλλά και δεν μπορώ να αντισταθώ στο cookie λευκής σοκολάτας κοντινής καφετέριας, ή στο παγωτό magnum. Άλλες μέρες πίνω δύο με τρεις καφέδες και άλλες δεν μπορώ να μυρίσω τον καφέ του άντρα μου και αλλάζω δωμάτιο. Και πάντα, πάντα χρειάζομαι απεγνωσμένα κάποιο ποτό με ανθρακικό, είτε αυτό είναι ανθρακούχο νερό είτε Coca Cola χωρίς ζάχαρη. Δεν ξέρω γιατί. Το στομάχι μου απαιτεί μπουρμπουλήθρες. Σχεδόν απεχθάνεται το νορμάλ νερό.

Η πρώτη μου εγκυμοσύνη επέφερε και μόνιμες αλλαγές στις γαστριμαργικές μου προτιμήσεις: ενώ πριν δεν μπορούσα να καταναλώσω κανένα φαγητό το οποίο ήταν μαγειρεμένο με καρύδα (ω! η περιορισμένη επιλογή στα ταϋλανδέζικα εστιατόρια…), εκεί γύρω στον πέμπτο μήνα, ένα μεσημεράκι μου μύρισε ένα κάρυ που έφτιαχναν συνάδελφοι… Ήταν έρωτας με την πρώτη ρουθουνιά. Κι από τότε το γάλα καρύδας κι εγώ είμαστε αχώριστοι.

Ελπίζω να μη βαρεθήκατε το παραλήρημά μου! Θα προσπαθήσω να δικαιολογηθώ λέγοντας ότι live έχει πολύ περισσότερη πλάκα. Ο άντρας μου γελάει πολύ με τις παράξενες αγάπες και απέχθειές μου, που δείχνουν καμιά φορά να αλλάζουν ανάλογα με τη μέρα, τον καιρό ή κάποιον μυστικιστικό παράγοντα που ακόμα δεν έχουμε ανακαλύψει. Πάλι καλά που γελάει δηλαδή, γιατί φαντάζομαι θα υπάρχουν και άντρες που όταν τη μία μέρα τους λες «λατρεύω τον ελληνικό καφέ!» και την επόμενη «παρ’ το αυτό από μπροστά μου», ε, ίσως και να μην το παίρνουν τόσο χαλαρά …

2 thoughts on “Μου μύρισε … ινδικό!

  1. Συνήθως στις εγκυμοσύνες (λένε) ότι πειράζουν τα καυτερά! Πάντως θυμάμαι κι εγώ όταν ήμουν έγκυος ονειρευόμουν Κινέζικο φαγητό…Με άλλα λόγια «άβυσσος η ψυχή της εγκύου»!

  2. κ μενα μου αρεσουν τα καυτερα. απο κινεζικα μεχρι και μεξικανικα μπορω να φαω χωρις τοσο μεγαλο προβλημα. αλλα δυστυχως μετα απο τν καταναλωση ανατολικων φαγητων, το εμβρυακι μου κανει βολτες μεσα στν κοιλια μου. απο τουμπες μεχρι και κλωστιες.

Σχολιάστε

