Κλωτσομπουνίδια!

17 εβδομάδες και 1 ημέρα, και σήμερα ήταν για μένα μια μέρα την οποία όλες οι μέλλουσες μαμάδες περιμένουν με ανυπομονησία. Αφού επέστρεψα από ένα καφεδάκι με μια καλή φίλη – φοβερά κουρασμένη, καθώς ακόμα και αυτό αυτές τις μέρες μου είναι πολύ, μα πολύ δύσκολο – κάθισα στην αγαπημένη μου πολυθρόνα και – τσουπ! – μόλις ηρέμησα λίγο άρχισα να αισθάνομαι πεταλουδίτσες στην κοιλιά. Τι πεταλουδίτσες δηλαδή, ο μπέμπης άρχισε τα κλωτσομπουνίδια! Και δε σταμάταγε!

Το υποψιαζόμουν κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας ότι κάποια από τα συμπτώματα που ένιωθα δεν ήταν αέρια ή άλλα τυχαία νευρικά μηνύματα, αλλά δεν μπορούσα να αποφανθώ με σιγουριά. Αλλά σήμερα ήταν τόσο ξεκάθαρο όσο δεν πάει: ο μικρός έχει αρχίσει προπόνηση. Ας ελπίσουμε να την συνεχίσει για πολύ πολύ καιρό και να βγει στην ώρα του, γερός και δυνατός, και με μια δυνατή μαμά (λέτε να έχω τέτοια τύχη;).

Είναι από αυτά που τα διαβάζει κανείς συχνά στους διαδικτυακούς τόπους συνάντησης εγκύων: στη δεύτερη εγκυμοσύνη οι κλωτσιές γίνονται νωρίτερα αισθητές. Στην περίπτωσή μου αυτό το νωρίτερα μεταφράζεται σε μια περίοδο περίπου τριών εβδομάδων, καθώς στην εγκυμοσύνη με την κόρη μου εκεί γύρω στις 20 εβδομάδες ένιωσα το πρώτο … ποπ-κορν να σκάει στην κοιλιά. Για τους άντρες που διαβάζουν, ναι, δεν κάνω πλάκα, τα πρώτα χτυπήματα είναι σαν να σκάει ποπ-κορν. Την παρομοίωση τη διάβασα σε μια αμερικανική ιστοσελίδα και μου φάνηκε η πλέον ακριβής στην περιγραφή αυτού που νιώθω!

Σήμερα λοιπόν θα εμμείνω σε αυτό το ευχάριστο γεγονός. Δεν θα καταναλώσω πολλές σειρές στο να περιγράψω για ακόμη μια φορά την αγωνία και την ανυπομονησία μου – η οποία εξακολουθεί να είναι μεγάλη και να κάνει τις ημέρες να περνούν αργά και βασανιστικά. Θα κάνω μια πρωτοτυπία: θα υποθέσω ότι όλα θα πάνε καλά κι ότι δε χρειάζεται να ανησυχώ πολύ για τυχόν επιπλοκές.

Α, και κάτι τελευταίο: παρακαλώ να μη δείξει κανείς στην κόρη μου την παραπάνω φωτογραφία με το τεράστιο ανθρωπάκι Playmobil,  το γεμάτο με πολλά μικρά ανθρωπάκια Playmobil. Θα θέλει να της το αγοράσω και, λυπηθείτε με, τα οικονομικά μου δεν αντέχουν!

One thought on “Κλωτσομπουνίδια!

  1. Αν στο ζητήσει ποτέ μπορώ της εξιστορήσω το πως οι αρχαίοι Κέλτες έφτιαχναν τεράστια ομοιώματα ανθρώπων από ξύλο, τα γέμιζαν με αληθινούς ανθρώπους, και τα έκαιγαν τελετουργικά. Δεν θα σου ξαναζητήσει το τεράστιο Playmobil, αλλά μπορεί να σου κοστίσει μακροπρόθεσμα περισσότερο σε έξοδα για ψυχοθεραπεία…

Σχολιάστε

