Στην τελική ευθεία!

2013Μπήκε αισίως το 2013, και ελπίζω όλες και όλοι να περάσατε ωραίες γιορτές, μαζί με τα άτομα που περισσότερο αγαπάτε! Ελπίζω να φάγατε και να ήπιατε χωρίς τύψεις αλλά και χωρίς δυσάρεστες συνέπειες (δεν ήμουν ποτέ φαν του hangover…). Και για να έχουμε το καλό ρώτημα, σε ποιον έπεσε το φλουρί? Στο κόψιμο της βασιλόπιτας που βλέπετε στη φωτογραφία, η τυχερή ήμουν τελικά εγώ!

Τα νέα που έχω σήμερα είναι μόνο ευχάριστα. Η εγκυμοσύνη πάει καλά, μέχρι στιγμής δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας, και μια και είμαστε στη 29η εβδομάδα η αισιοδοξία όλο και αυξάνεται. Δεν είναι δα και λίγο! Στην πρώτη μου εγκυμοσύνη, την ημέρα αυτή ήμουν ήδη στο νοσοκομείο έχοντας κάνει τις δύο δόσεις της κορτιζόνης για την ανάπτυξη των πνευμόνων του μωρού, και μόλις άρχιζε η έξι εβδομάδων περιπέτειά μου στη μονάδα των εγκυμονουσών. Επιπλέον, είχα ήδη τουλάχιστον τρεις εβδομάδες στο κρεβάτι, με την αγωνία που αυτό συνεπάγεται. Η κατάσταση τώρα είναι τόσο καλύτερη, που δυσκολεύομαι να πιστέψω την καλή μου τύχη – και με λίγη υπομονή και προσοχή υπάρχουν καλές πιθανότητες να φτάσουμε μέχρι τον Μάρτιο έχοντας δει το εσωτερικό μιας κλινικής μόνο περιστασιακά!

Δε λέω, έχει καιρό ακόμα η υπόθεση. Οι 11 εβδομάδες μέχρι την προβλεπόμενη ημερομηνία τοκετού, όμως, μου φαίνονται ψιλά γράμματα μπροστά στις 25 που έχουν περάσει από τη στιγμή που κρατούσα το θετικό τεστ εγκυμοσύνης στα χέρια μου. Το μωρό μεγαλώνει γρήγορα, και τον τελευταίο καιρό οι εβδομάδες περνούν με καλή ψυχολογία. Η πρόβλεψή μου ότι δεν θα απολάμβανα αυτήν την εγκυμοσύνη, ευτυχώς διαψεύτηκε. Παρόλη την αναγκαστική μου απραξία, μπορώ να πω ότι δεν περνάω και άσχημα!

Όσο περνούν οι μέρες από την εκάστοτε καθησυχαστική επίσκεψη στο γιατρό μου φυσικά αρχίζει η ανυπομονησία και η αγωνία – τι θα δείξει η επόμενη εξέταση; – αλλά μέχρι στιγμής τα καλά αποτελέσματα μας γεμίζουν με υπομονή και με την απαιτούμενη ψυχραιμία. Το παιχνίδι της αναμονής πλέον το έχουμε μάθει καλά, και θα το παίξουμε μέχρι τέλους.

Με αυτά τα ευχάριστα σας χαιρετώ, και σας εύχομαι το 2013 να είναι παραγωγικό, γεμάτο υγεία και να σας φέρει αυτά που επιθυμείτε.

2 thoughts on “Στην τελική ευθεία!

  1. αχχ εχω κανει και εγω ενεσεις κορτιζονης για τα πνευμονια και η αγωνια με τις συσπασεις που ειχα δεν παιζοτανε..με το καλο να κλεισεις τις 38 βδομαδες και μετα ας βγει χιχι οχι πριν απο τις 38 ομως…αντε λιγο ακομα λιιγο ακομα

  2. Σου εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και όλα να σου ρθουν βολικά, κυρίως με την εγκυμοσύνη!!!Θαυμάζω το κουράγιο και το θάρρος να γίνεις δεύτερη φορά μητέρα και την προσπάθεια που καταβάλλεις για να κρατήσεις το έμβρυο στη «θέση» του και υγιές!

Σχολιάστε

