Ο πεθερός που τρελαίνει

Ναι, το ξέρω ότι παραδοσιακά η πεθερά είναι αυτή που μπορεί να σε τρελάνει. Σήμερα σας έχω κάτι πιο πρωτότυπο: τον πεθερό. Συγκεκριμένα, τον δικό μου πεθερό. Ο οποίος δεν μπορεί να καταλάβει μερικά πολύ απλά πράγματα για τη ζωή, το σύμπαν, και όλα τα υπόλοιπα.

Για παράδειγμα, δεν μπορεί να καταλάβει ότι άλλο είναι να λες «Λοιπόν σήμερα θα φορτώσουμε το τάδε και το τάδε στα δύο αμάξια και θα τα φέρουμε στο διαμέρισμά σας» και άλλο να λες «Θα θέλατε βοήθεια σήμερα με τη μεταφορά των πραγμάτων; Αν ναι θα ήταν ευχαρίστησή μου να μεταφέρω μερικά πράγματα». Το ξέρω, δεν πρέπει να είμαι αχάριστη όταν μου προσφέρουν βοήθεια, αλλά όταν κανονίζουν τα πάντα για μένα πριν από μένα μπορώ παρακαλώ να αισθάνομαι λίγο παράξενα; Και αν τολμήσω να εκφράσω μια αντίρρηση, όπως π.χ. «Δεν ξέρω αν σήμερα θα ήταν σκόπιμο να κάνουμε αυτήν τη δουλειά, για τον τάδε και τον τάδε λόγο» τότε τα επιχειρήματά μου απλά βάζονται στην άκρη και αποφασίζεται – με την συγκατάθεσή μου, κατά τα φαινόμενα – ότι ναι, πράγματι, σήμερα θα κάνουμε αυτήν τη δουλειά. Και μένω να αναρωτιέμαι: πότε συμφώνησα;

Ο πεθερός μου δεν μπορεί να καταλάβει το γεγονός ότι το σωστό για έναν δεν είναι απαραιτήτως το σωστό για τον διπλανό του. Τη λέξη «πρέπει» την ακούω πολλές φορές ημερησίως. Πρέπει να γίνει το τάδε με τα έπιπλα, πρέπει να γίνει το δείνα με τα ηλεκτρικά. Μετακόμιση, γαρ. Το ότι ίσως δεν πρέπει, ή ακόμα κι αν πρέπει στην τελική είναι δική μου απόφαση αν θα κάνω τα πράγματα «σωστά» ή «λάθος» δεν του περνάει από το μυαλό. Γι’ αυτόν υπάρχει μόνο ένας δρόμος δράσης, και είναι πράγματι εξαιρετικά παράξενο αν δεν συμφωνούν όλοι αυτόματα μαζί του.

Ο πεθερός μου κανονίζει πριν από εσένα για σένα. Επαναλαμβάνω, δεν είμαι αχάριστη, και αναγνωρίζω τη βοήθεια. Μήπως λοιπόν να καθίσω και να αφήσω όλους τους άλλους να κανονίσουν τα πάντα για μένα: από το πώς θα διαμορφώσω το διαμέρισμα όπου εγώ και η οικογένειά μου θα μένουμε – ναι, ακόμα και εκεί είναι εξαιρετικά δύσκολο να εκφράσω γνώμη – μέχρι την βούρτσα της τουαλέτας που μου προμηθεύτηκε πριν ακόμα έχω τουαλέτα για να τον βάλω, και τον κουβά του σφουγγαρίσματος στην επιλογή του οποίου δεν θα έχω μάλλον την ευκαιρία να συμμετέχω;

Αναρωτιέμαι αν μπορεί ο αγαπητός πεθερός να αποφασίσει και πώς θα γεννήσω το παιδί, για να μη σπάω το κεφάλι μου και ταλαιπωρούμαι με ινδικές γέφυρες και άλλα γιατροσόφια για να γυρίσει ο μπέμπης με το κεφάλι κάτω. Πες μας βρε άνθρωπε, να κάνω μια καισαρική; Α, και, πότε σε βολεύει; Μη σε βγάλουμε και από το πρόγραμμά σου …

Σας είχα προειδοποιήσει ότι με την άφιξη στη Γερμανία, κοντά στα πεθερικά μου, θα άρχιζαν οι γκρίνιες… Ελπίζω να μπορέσω να σας ενημερώσω και για τις λύσεις που θα βρεθούν!

9 thoughts on “Ο πεθερός που τρελαίνει

    • Η σωστή απάντηση είναι «έχω προσπαθήσει». Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει καν κοινή βάση, δηλ. δε συμφωνούμε καν στο ότι το να αποφασίζουν πριν από σένα για σένα είναι πρόβλημα. Επίσης δεν καταλαβαίνει ότι με τη διαρκή πίεση κάποιοι από εμάς υποχωρούν, και σου λέει «μα μπορείς απλά να μου πεις όχι». Ναι, αλλά μετά τις πρώτες 35 φορές που έχεις πει ευγενικά όχι, και σε έχουν αγνοήσει, κάπου παραδίδεσαι στην τύχη σου – και ο άλλος νομίζει ότι όλα είναι μέλι γάλα, ενώ εσύ νιώθεις εξαναγκασμένος και καταπιεσμένος …

  1. Εδω θα διαφωνησω μαζι σου. Εαν απ την πρωτη στιγμη .ξεκινησεις εκχωρωντας τα δικαιωματα σου,μετα θα ειναι πολυ δυσκολο να τα ανακτησεις.Επισης,το κακο με την βοηθεια,ριναι οτι ερχεται πολλες φορες κ με την αποκτηση αποψης .Γενικως πρεπει να αποφασισεις τι χρειαζεσαι περισσοτερο,με τις δεδομενες συνθηκες γυρω σου,κ καπως ετσι θα κινηθεις. Ποτε ομως,ηττοπαθως,διοτι μετα θα εισαι «παθως»!! ειμαι σιγουρη,οτι θα βρεις τη λυση που σε βολευει καλυτερα!

  2. ΑΓΑΠΗΤΗ ΙΩΑΝΝΑ.ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΡΗΣ ΠΟΤΕ.ΜΟΝΟ ΑΜΜΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΤΟΤΙ ΚΑΝΗΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ

  3. Νομίζω πως θα πρέπει πάνω από έναν ζεστό καφέ να μιλήσετε για το πόσο χαίρεσαι κλπ που είσαι εκεί και πόσο ευγνώμων είσαι που τους έχεις κοντά σου. Αμέσως μετά,εξηγώντας του ότι «οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους»,θα μπορέσεις να του πεις ότι ναι, είναι μια βοήθεια η αγορά πχ κουβά σφουγγαρίσματος και ότι εκτιμάς το ότι δεν θέλει να ταλαιπωρείσαι,αλλά προτιμάς να σε ρωτήσει τι χρειάζεσαι και να του δώσεις οδηγίες. Νομίζω και λόγω εθνικότητας, τα όρια της προσωπικής ζωής και ένα καλό ξεκαθάρισμα θα τα κατανοήσει και θα τα εκτιμήσει. Όχι λες;

    • Ως απάντηση: πριν από λίγο ο σύζυγός μου εξήγησε στον πατέρα του ότι ΔΕΝ θέλουμε να φορτώσουμε το αυτοκίνητο πράγματα σήμερα, γιατί δεν έχουμε χρόνο να κάνουμε αυτή τη δουλειά απόψε. Μάντεψε τι κάνει εκείνος αυτή τη στιγμή που γράφω; Φορτώνει πράγματα …

  4. Ειλικρινά είναι κάτι που δε θα ήθελα να αντιμετωπίσω και ευτυχώς μέχρι τώρα το μόνο πρόβλημα που μας δημιουργούν οι γονείς (και από τις δύο πλευρές) είναι η τάση να μας προμηθεύουν με τεράστιες ποσότητες φαγητού.
    Δεν ξέρω καν τι να σου πω, υπομονή ίσως και κουράγιο…

    Τρελοτουρίστρια

  5. Αντιλαμβάνομαι το όλο κλίμα που επικρατεί….σαν να βλέπω μπροστά μου τον πεθερό,εσένα και σαν να ακούω τους διαλόγους.Πράγματι,η πίεση τέτοιου είδους είναι απίστευτη και συνήθως νιώθεις αδύναμη να τη διαχειριστείς!Σου ομολογώ ότι διαβάζοντας την αφήγησή σου έριξα πολύ γέλιο!!!Δεν φταίω εγώ……ήσουν καταπληκτική στη μεταφορά αυτού του «δράματος»που ζεις και σε νιώθω ειλικρινά αλλά μου έβγαλες πολλά κωμικά στοιχεία!Εκεί που έλιωσα στο γέλιο ήταν στην τελευταία απάντησή σου 😛 «…..μάντεψε τι κάνει τώρα μετά το ξεκαθάρισμα του γιού του…..φορτώνει πράγματα…..»χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα…… Και για να καταφέρω να σοβαρευτώ και λίγο πάλι,έχω να σου πω ότι η εμπειρία μου στη συναναστροφή με ανθρώπους που πράττουν έτσι,λέει ότι αυτό μάλλον δεν θα αλλάξει γιατί απλά εκείνοι δεν ακούνε!

Σχολιάστε

