Τα κεφάλια κάτω! Ή μήπως όχι;

35th weekΚαλημέρα και με συγχωρείτε για τη μακρά σιωπή. Αυτά έχουν οι μετακομίσεις και η έλλειψη διαδικτυακής σύνδεσης! Τα πρώτα νέα που έχω να σας πω είναι ότι η εγκυμοσύνη μου… αναβαθμίστηκε. Δηλαδή επειδή οι Γερμανοί γιατροί δεν έχουν εμπιστοσύνη στους Γάλλους γιατρούς, η εγκυμοσύνη μετράται πλέον όχι από τους υπολογισμούς του αγαπητού Γάλλου ιατρού αλλά με τον κλασσικό τρόπο της τελευταίας περιόδου. Έτσι «κέρδισα» τρεις ημέρες εγκυμοσύνης, και τώρα μπορώ να λέω ότι είμαι σχεδόν 35 εβδομάδων.

Με την πρόοδο της εγκυμοσύνης κάνω και άλλες προόδους. Έχω σταματήσει να προσέχω, και έχω αναλάβει πλήρη δραστηριότητα. Θα μου πουν πολλοί ότι δε θα έπρεπε πχ να σηκώνω την 13 κιλών κόρη μου, αλλά το κάνω παρόλα αυτά, όπως εξάλλου κάθε φυσιολογική έγκυος δεν μπορεί να αρνηθεί στο παιδί της να το σηκώσει! Οι συσπάσεις συνεχίζονται αλλά δεν τους δίνω σημασία: αν θέλει ο μπέμπης να βγει, ας βγει. Μέχρι στιγμής αυτό που κάνει είναι να ξαπλώνει άνετα το μισό καιρό και τον άλλο μισό να κάνει τέτοιες κωλοτούμπες, που αναρωτιέμαι αν έχω ένα τσίρκο αντί για μωρό.

Ένα αγκαθάκι στην όλη επανάπαυση παρουσιάζει το γεγονός ότι στον τελευταίο υπέρηχο ο μπέμπης εξακολουθούσε να είναι με το κεφάλι πάνω! Θα πάμε πάλι για προγραμματισμένη καισαρική; Δεν ξέρω! Οι κωλοτούμπες συνεχίζονται, όπως προανέφερα, και τα πολλά διαφορετικά σχήματα που παίρνει η κοιλιά κατά τη διάρκεια της ημέρας μου λένε ότι ακόμα ο μπέμπης μπορεί να στριφογυρίζει πολύ άνετα εκεί μέσα. Θα έρθει όμως μια στιγμή που θα κάτσει καλά, θα βάλει το κεφάλι κάτω επιτέλους για να ηρεμήσει και η μαμά ότι δεν θα χρειαστεί να την κοπτοράπτουν πάλι; Αυτό θα το δείξουν οι επόμενες εβδομάδες. Πάντως δεν θα ήθελα να προγραμματίσω καισαρική ενόσω ο μπέμπης στριφογυρίζει – αν δω ότι κάποια στιγμή δεν έχει πια άλλο χώρο και μένει σε μία θέση, τότε τα πράγματα αλλάζουν. Υποτίθεται ότι η καισαρική προγραμματίζεται για την 39η εβδομάδα, κι έτσι έχουμε λίγο καιρό ακόμα για να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση.

Να σημειώσω ότι αυτή τη στιγμή που γράφω, οι κλωτσιές είναι στο πάνω μέρος της κοιλιάς. Κεφάλι κάτω; Ποιος ξέρει!

Σχολιάστε

