Παιδικός σταθμός όλο χαρά

20130723_111349

γράφει η Χριστίνα

Δεν ξέρω αν σας έχω πει για το «σχολείο» του μεγάλου μου γιού.  Το βάζω σε εισαγωγικά γιατί δεν είναι ακριβώς σχολείο.  Είναι ένα κέντρο δημιουργικής απασχόλησης το οποίο έχει και 2 προπαρασκευαστικά προγράμματα για το νηπιαγωγείο.  Ένα για παιδάκια 2-3 χρονών και ένα για 3 εως 5. Ο μικρούλης μου πάει στο πρώτο.  Στα μικρά.

Το Δεκέμβρη που χρειάστηκε να ψάξω για παιδικό σταθμό κανένας δεν με ικανοποιούσε.  Δεν εργαζόμουν και δεν είχα την ανάγκη να αφήνω τον μικρό μου για πολλές ώρες.  Ήθελα λίγες ώρες, ουσιαστικές.  Επίσης είχα και ένα νεογέννητο,  που μόλις είχε αρχίσει τους εμβολιασμούς, οπότε δεν ήθελα ο μεγάλος να έρχεται σε επαφή με πολλά παιδιά για να φέρνει οσο το δυνατό λιγότερες ασθένειες.

Οι απαιτήσεις πολλές.  Αλλά τελικά,  μετά απο διαδικτυακό ψάξιμο,  βρήκα το κατάλληλο σχολείο.

Το σχολείο αυτό δεν ακολουθεί την Ελληνική νοοτροπία.  Έχει μια πιο παιδοκεντρική θεωρία. Σε αντίθεση, λοιπόν, με τους περισσότερους παιδικούς σταθμούς, εδώ υπάρχει πραγματικό διάστημα προσαρμογής. Πέρασε αρκετός καιρός μέχρι ο μικρός μου να μπει μόνος του μέσα στην τάξη. Οι δασκάλες ήταν υπέρ της άποψης οτι το παιδί πρέπει να νιώσει ασφάλεια και σιγουριά για να μπει μόνο του στην τάξη και να αποχωριστεί τη μαμά του. Και έτσι έγινε. Ο μικρός μου μια μέρα απλά μπήκε μόνος του μέσα, χωρίς να με ζητήσει.  Και οχι μόνο δε με ζητάει, αλλά πάει και τρέχοντας.

Επίσης στο σχολείο αυτό γνωρίζουν πολύ καλά πόσο γρήγορα βαριέται ένα παιδί. Και κάθε λίγο καιρό αλλάζουν τις κατασκευές που εχουν για να παίζουν.  Και καθε φορά ο μικρός μου μενει έκπληκτος που βλέπει ένα καινούριο «κάστρο» ή μια καινούρια τσουλήθρα.

Και στο σχολείο αυτό πραγματικά μαθαίνουν μέσα απο το παιχνίδι. Μάθαιναν  λέξεις και αριθμούς χορεύοντας τα αγαπημένα τους τραγούδια. «Έβρισκαν» το ρυθμό τραγουδωντας το «Mamma Mia»!  Και δεν έχουν πρόβλημα με πάνες και άλλα τέτοια καθημερινά.

Και αγαπάει τις δασκάλες του και τον αγαπούν και αυτές πραγματικά. Έτοιμες πάντα να βοηθήσουν και πέρα απο την τάξη.

Αυτό είναι το σχολείο του μεγάλου μου μικρού. Αυτό, που τον έμαθε τόσα πράγματα.  Αλλά πάνω απο όλα να γελά.

Σχολιάστε

