Η βαλίτσα του εαυτού μου

Day 290: Pack Your Bags *Cropped

γράφει η Χριστίνα

Κάθε φορά αλλάζω τελευταία στιγμή το κείμενο της εβδομάδας.  Άλλο σκέφτομαι και τελικά άλλο γράφω.  Ο λόγος απλός.  Ενδοσκόπηση στα βάθη της ψυχής μου. Με καθοδήγηση.

Αυτή τη φορά καταρρίφθηκε άλλη μου μια πεποίθηση.  Για πολύ καιρό πίστευα οτι το να απομακρυνθώ από καταστάσεις θα είναι η λύση για πολλά προβλήματα μου. Πχ πίστευα οτι αν έφευγα απο τη χώρα και τα άφηνα ολα πίσω μου θα ήταν καλή λυση. Όμως το να φύγω από την Ελλάδα, πέρα από το ότι δεν θα είχα να αντιμετωπίσω κάποιες καθημερινές δυσκολίες, δεν θα με έβγαζε απο το αδιέξοδο των προβλημάτων που κουβαλάω μέσα μου. Πολύ απλά. Τα προβλήματα μας, αν δεν τα αντιμετωπίσουμε, θα τα μεταφέρουμε μαζί μας, σαν μια βαλίτσα. Παντού.

Και εξηγώ τι θέλω να πω με ένα απλό παράδειγμα. Το πώς βλέπω τον εαυτό μου και κατ’ επέκταση πως με αντιμετωπίζουν οι γύρω μου, θα παραμένει το ίδιο είτε εγώ μείνω στην Ελλάδα είτε μετακομίσω Καναδά. Και, ΟΚ, μπορεί στον μη-χτυπημένο-από-την-κρίση Καναδά να συναντήσω πιο πολιτισμένους ανθρώπους και να σεβαστούν τις ιδιαιτερότητες μου. Αλλά το αποτέλεσμα, μακροχρόνια, θα είναι το ίδιο. Γιατί εγώ δεν θα έχω αλλάξει τον τρόπο που θα κοιτάω τα πράγματα. Απλά θα έχω απομακρυνθεί απο τα εδώ μου προβλήματα, τα οποία δημιούργησε η συμπεριφορά μου αυτή.  Και κυρίως η «οπτική» μου αυτή για τον εαυτό μου.

Φεύγοντας λοιπόν για άλλα μέρη και μη ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα,  το μόνο που καταφέρνω είναι να διαιωνίζω τα προβλήματα μου. Και τίποτε άλλο. Το «αποστειρωμένο» περιβάλλον στο οποίο θα βρεθώ, θα με ανακουφίσει αρχικά. Αλλά δεν θα με θεραπεύσει.

Και μια είναι η λύση. Βρίσκω δύναμη και αντιμετωπίζω τον εαυτό μου. Αυτή είναι η πραγματική λύση.
Τώρα για το πού θα βρεί κανείς τη δύναμη αυτή; Αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Καλό μας κουράγιο λοιπόν!

Και καλό καλοκαίρι!!!!

Σχολιάστε

