Μία εβδομάδα διατροφή LCHF – μέρα προς μέρα, γεύμα προς γεύμα

Να'μαι, μετά την απώλεια 8 κιλών. Και το καλό που τους θέλω να μην ξανάρθουν!

Να’μαι, μετά την απώλεια 8 κιλών. Και το καλό που τους θέλω να μην ξανάρθουν!

Η διατροφή χαμηλών υδατανθράκων και υψηλών λιπαρών – Low Carb High Fat ή LCHF – είναι της μοδός τελευταία, και υπάρχει ένας καλός λόγος γι’αυτό: ο τρόπος διατροφής που στερεί τον οργανισμό από τη «γρήγορη» ενέργεια που προσφέρουν οι υδατάνθρακες έχει ως αποτέλεσμα το κάψιμο του λίπους. Επειδή λοιπόν αρκετοί από εμάς έχουν αποθέματα λίπους τα οποία θα ήθελαν να εξαφανίσουν με συνοπτικές διαδικασίες, η διατροφή αυτή προσφέρεται για γρήγορα αποτελέσματα χωρίς πείνα.

Έχω ακολουθήσει διατροφή LCHF στο παρελθόν, και θα ξαναακολουθήσω στο μέλλον. Αλλά ποτέ χωρίς καμία απούλτως εξαίρεση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό επιχειρώ να κάνω τώρα, για δύο λόγους: πρώτον, γιατί τις τελευταίες μέρες το παράκανα με τη ζάχαρη – η οποία κάνει διπλή βλάβη και παχαίνοντας αλλά και δημιουργώντας λιγούρα ώστε κάποιος να θέλει να συνεχίσει να την τρώει – και επειδή θέλω να δείξω ότι πραγματικά, η διατροφή LCHF δεν είναι δύσκολη, και μπορεί κανείς να την επιτύχει με «εύκολα» συστατικά και κυρίως, χωρίς να τρώει κρέας σε κάθε γεύμα.

 Ποιοι είναι οι κανόνες της εβδομάδας; Ιδού τα όχι:

  • Όχι πρόσθετη ζάχαρη! Σε οποιαδήποτε μορφή (κρυσταλλική, σιρόπια, μέλι  κτλ).
  • Όχι δημητριακά, σε οποιαδήποτε μορφή. Ρύζι, μακαρόνια, δημητριακά πρωϊνού, μούσλι, όλα κομμένα.
  • Όχι στα ισχυρά αμυλούχα και ζαχαρούχα φρούτα και λαχανικά. Πατάτες, καλαμπόκι, μπανάνες κομμένα!
  • Όχι φρουτοχυμοί, όχι αναψυκτικά με ζάχαρη, όχι, εννοείται, γλυκά!

Και ιδού τα ναι

  • Ναι σε όλα τα λαχανικά που έχουν μέχρι 5% υδατάνθρακες.
  • Ναι σε σκληρά τυριά (δεν περιέχουν λακτόζη).
  • Ναι σε κρέας και προϊόντα κρέατος, συμπεριλαμβανομένων των πουλερικών.
  • Ναι στα ψάρια και στα μαλάκια.
  • Ναι στα αυγά! Τα αυγά είναι μια υπέροχη low carb τροφή.
  • Ναι σε βούτυρο και άλλα μη επεξεργασμένα – μη ραφιναρισμένα λίπη, ιδιαιτέρως φυτικά έλαια ψυχρής εξαγωγής.
  • Ναι σε ξηρούς καρπούς και σπόρους (ηλιόσπορο, κολοκυθόσπορο, λιναρόσπορο, σουσάμι …).
  • Ναι σε όλα τα προϊόντα που έχουν μέχρι 5% υδατάνθρακες, αρκεί να μην έχουν πρόσθετη ζάχαρη (οι υδατάνθρακες να προέρχονται από τα φυσικά συστατικά του προϊόντος).

Ναι με μέτρο:

  • Σε φρούτα που έχουν από 5 έως 10% ζάχαρη (πχ βατόμουρα, καρπούζια, ροδάκινα, πεπόνια).
  • Σε λαχανικά που έχουν από 5 έως 10% υδατάνθρακες.
  • Σε άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα – γάλα, κρέμα γάλακτος, μαλακά τυριά-κρέμα.

Ξεκινώ λοιπόν σήμερα, και στο τέλος της ημέρας θα ακολουθήσουν φωτογραφίες από τα γεύματα. Ποιος/ποια θέλει να εμπνευστεί;

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s