Μία εβδομάδα LCHF – 1η μέρα

Η αλήθεια είναι ότι σήμερα δεν ήμουν προετοιμασμένη. Κι έτσι όταν ξύπνησα το πρωί, αντί για να μπορέσω να φτιάξω ένα ωραίο αυγουλάκι-ομελέτα στο φούρνο μικροκυμάτων, το μόνο που βρήκα στο ψυγείο ήταν σφιχτά αυγά, τυρί και ζαμπόν. Έτσι λοιπόν το πρωϊνό μου ήταν απλά ένα αυγό και λίγο τυρί gouda… Συνοδευόμενο όμως από έναν ωραίο διπλό εσπρέσσο – ένας πραγματικά καλός καφές δεν χρειάζεται ζάχαρη – το πρωϊνό μου ήταν ικανοποιητικό – και ευτυχώς πρόλαβα να το καταβροχθίσω πριν ξυπνήσουν τα παιδιά!

Πρωϊνό - καφές, σφιχτό αυγό με αλατοπίπερο και ένα από τα αγαπημένα μου τυριά: gouda μέσης ωρίμανσης!

Πρωϊνό – καφές, σφιχτό αυγό με αλατοπίπερο και ένα από τα αγαπημένα μου τυριά: gouda μέσης ωρίμανσης!

Φρόντισα βέβαια μετά το πρωϊνό, και έχοντας αφήσει τα παιδιά στον παιδικό σταθμό, να εφοδιαστώ με ένα σωρό καλούδια για την εβδομάδα χαμηλών υδατανθράκων. Ζαμπονάκια και άλλα αλλαντικά, γαριδούλες, τυριά, άλλα γαλατοκομικά και λαχανικά, και κάμποσα φρούτα με λίγη ζάχαρη – τα οποία ούτως ή άλλως τα τρώνε κυρίως τα παιδιά. Ιδού μία άποψη αυτών που έφερα από το σούπερ μάρκετ:

Αγορά προϊόντων με λίγους υδατάνθρακες - το γιαούρτι

Αγορά προϊόντων με λίγους υδατάνθρακες – το γιαούρτι «Ελληνικού τύπου» με εξέπληξε ευχάριστα, περιέχοντας μόνο 3,8% λακτόζη.

Ομολογώ ότι μετά τα ψώνια με έπιασε πείνα, και ανοίγοντας το ψυγείο λυπήθηκα ένα νεκταρίνι που είχε αρχίσει να χαλάει … Με 8 γραμμάρια ζάχαρη ανά 100 γρ, δεν είναι και το καλύτερο φρούτο για low carb, αλλά οι κανόνες επιτρέπουν μικρή ποσότητα φρούτων, οπότε το νεκταρίνι ήταν το κολατσιό μου.

Πολύ ευχαριστιέμαι να ψωνίζω τρόφιμα χαμηλών υδατανθράκων! Όλη τη μέρα σκεφτόμουν τα ωραία καλοκαιρινά γεύματα των επόμενων ημερών. Μαζί με τα ψώνια έφερα και μια έτοιμη πράσινη σαλάτα με ντομάτα και τόνο από το σούπερ μάρκετ – ήθελα να πάω στη δουλειά χωρίς να κάνω τον κόπο να μου ετοιμάσω μεσημεριανό. Δυστυχώς στη δουλειά βρέθηκα προ εκπλήξεων: η σαλάτα μου δεν είχε ίχνος λαδιού και λεμονιού, παρ’όλο που τα συγκεκριμένα συστατικά αναγράφονταν στη λίστα … Το ωραίο μου μεσημεριανό απεδείχθη άνοστο και καθόλου μα καθόλου χορταστικό, λόγω μάλλον της έλλειψης λαδιού – τα λίπη βοηθούν το αίσθημα του κορεσμού. Το αποτέλεσμα ήταν να πεινάω μόλις μία ώρα μετά το μεσημεριανό. Ευτυχώς η καντίνα μας προσφέρει διάφορα σνακ, και το πακέτο αλατισμένα φιστίκια που προμηθευτηκα, καθώς και ο ωραιότατος καφές που έχουμε στη δουλειά, μου έλυσε προσωρινά το πρόβλημα της πείνας!

Για το βράδυ είχα προγραμματίσει σπαγγέτι από κολοκύθι με σάλτσα με παντσέτα-κρέμα γάλακτος και μανιτάρια, αλλά ο ωραίος καιρός μας τράβηξε προς τα έξω, και αμέλησα το μαγείρεμα. Περνώντας έξω από το ελληνικό εστιατόριο της πόλης μας τα παιδιά απαίτησαν γύρο, και τους έκανα τη χάρη! Ενώ ο γύρος με κρεμμύδι και τζατζίκι θα ήταν μια χαρά για το βραδινό μου, προτίμησα καλαμαράκια στο γκριλ με βραστά λαχανικά και μπόλικο λεμόνι – γιατί πολύ απλά λατρεύω τα καλαμάρια! Με την μικρή σαλάτα που προσφέρει το μαγαζί μαζί με κάθε γεύμα, το βραδινό μου ήταν αρκετά χορταστικό!

Καλαμάρια και βραστά λαχανικά. Το τζατζίκι δεν το κατάφερα - τα καλαμάρια ήταν αρκετά χορταστικά!

Καλαμάρια και βραστά λαχανικά. Το τζατζίκι δεν το κατάφερα – τα καλαμάρια ήταν αρκετά χορταστικά!

Και επειδή με έπιασε πάλι η λιγούρα, κλείνω τη μέρα μου με ένα λουκανικάκι-αλλαντικό. Καληνύχτα!

Σχολιάστε

