Μια εβδομάδα low carb – με τι ασχολείσαι τώρα…

Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες,

Παρακολουθώντας σήμερα Ελληνική τηλεόραση όλη την ημέρα, πραγματικά δεν μου φαίνεται πρέπον να συνεχίσω την μικρής σημασίας και ενδιαφέροντος σειρά άρθρων μου.

Έχω τις φωτογραφίες και τις συνταγές μου έτοιμες … αλλά δε νομίζω ότι έχουν πολλοί την καρδιά να ασχοληθούν με τα θέματα που έχω να παρουσιάσω. Εγώ, τουλάχιστον, δεν την έχω.

Είμαστε όλοι εμείς οι εκπατρισμένοι με την καρδιά και το μυαλό μας κοντά στους συγγενείς και στους φίλους μας στην Ελλάδα. Θέλουμε να τους υποστηρίξουμε με όποιον τρόπο μπορούμε, όσο μικρός κι αν είναι αυτός. Στο εξωτερικό είμαστε οι άτυποι – και ίσως, κάποιες φορές, απρόθυμοι – εκπρόσωποι της χώρας μας. Όλοι μας ρωτούν ποια είναι η γνώμη μας για τις πρόσφατες εξελίξεις στη διαπραγμάτευση της Ελλάδας με την Ευρώπη, και τι νομίζουμε ότι θα γίνει. Είμαστε στόχος άνοστων αστείων σχετικά με την προοπτική του οικονομικού ναυαγίου της Ευρωζώνης. Κάποιοι μας κοιτούν με θλίψη, άλλοι φοβούνται για την Ευρωζώνη, για το οικονομικό ντόμινο που σκέφτονται ότι θα ακολουθήσει μια έξοδο της Ελλάδας από το Ευρώ και ο φόβος στο βλέμμα τους είναι σχεδόν απτός. Ευτυχώς λίγοι είναι αυτοί που μας κοιτούν ως «φταίχτες» ή που εκφράζουν τέτοιες απόψεις – ανεξαρτήτως του τι σκέφτονται.

Η κόρη μου χαίρεται κάθε φορά που αναφέρεται στο ραδιόφωνο η λέξη Ελλάδα – ξέρει ότι Ελλάδα είναι εκεί που είναι η γιαγιά της. Είναι πολύ μικρή για να καταλάβει τις προτάσεις στις οποίες περιέχεται αυτή η λέξη. Γι’αυτήν η αναφορά του ονόματος είναι ένα χαρμόσυνο γεγονός!

Εγώ, από τη μεριά μου, όπως και κάποιοι από εσάς, δεν έχω την παραμικρή ιδέα από οικονομικά. Δεν ξέρω να απαντήσω, ούτε να σχολιάσω στους συντοπίτες μου. Το μόνο που ξέρω είναι ότι όλοι μας θα συνεχίσουμε τον αγώνα, για την οικογένειά μας, τους φίλους μας, και ναι, για την πατρίδα μας, με όποιον τρόπο ο καθένας μπορεί.

Σας χαιρετώ, φιλικά,

Δική σας,

Ιωάννα

Σχολιάστε

